Wikipedia

Резултати от търсенето

вторник, 18 февруари 2014 г.

Европас през очите на студентите

1.   
Аз съм студентка в СУ „Св. Климент Охридски“  и моята история с Europass  е свързана с периода, в който посещавах уроци по журналистика. Там  помолих преподавателите да ми кажат кой е най- добрият формат за CV и те веднага ми отговориха, че това е модела на Europass. Аз не се усъмних в думите им, защото са много добри специалисти, които винаги са в „крак с времето“ и актуалните изисквания на обществото като цяло. 

Последвах съвета им и попълних CV  формата.  Забелязах, че подробно и ясно представя знания, умения от предишния опит и компетенции.  Кандидатствах на много места и доказателството за ефективността на формата са множеството покани за интервю, които получих скоро след кандидатстването. Вече имам работа и съм много щастлива. Смятам , че е много важно отличното представяне в CV –то, тъй като това е първото условие, за да се одобри една кандидатура. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар