Wikipedia

Резултати от търсенето

събота, 22 февруари 2014 г.

Европас помага за намиране на работа

Аз съм студентка в УНСС в първи курс задочна форма на обучение. Моята история свързана с Европас започва , когато ми се наложи да кандидатствам за първи път на работа. За да мога да се представя на пазара на труда, аз трябваше да имам CV

Истината е, че не знаех как да напиша автобиографията си. Обърнах се към моя най-добър приятел, който тогава работеше тук в България, а сега работи в Германия като софтуерен инженер. Той ми показа дизайна на Европас и каза, че той използва само този модел и че  е най-добрият избор, тъй като се одобрява във всички страни на ЕС. Показа ми сайта, от където мога да си изтегля модела за автобиография. Там видях, че Европас предлага и още много възможности за максимално добро представяне и това е „Европейски паспорт“. 

Той представя подробно допълнителни квалификации в други страни, както и има възможност за качване на сканирани важни документи - сертификати, дипломи и други. Реших да се възползвам от всички предлагани възможности и кандидатствах, прилагайки езиков паспорт. Работодателите бяха впечатлени от избора ми и на всичките места, на които кандидатствах ме поканиха на интервю и ме одобриха.

Наскоро много мои приятели ми се оплакаха, че не могат да си намерят работа или по- точно не им се обаждат за интервю. Полюбопитствах и попитах някои от тях какъв формат използват за CV и повечето ми отговориха, че сами са си го измислили или са изтеглили някакъв случаен образец от интернет. Тогава аз им казах да пробват с модела на Европас и много скоро всички от тях ми се похвалиха, че са им се обадили за интервю. Това за мен е доказателство, че дизайна на CV има значение и, че Европас са създали успешен модел за автобиография.

Няма коментари:

Публикуване на коментар